Zarządzanie

Wspieramy kierowanie zespołami mocno osadzonymi w XXI wieku. Pokazujemy jak korzystać z kafeterii narzędzi menedżerskich, które pozwolą lepiej gospodarować potencjałem zespołu.  Praktykujemy wyważenie i bilansowanie przyjmowanych postaw, zachowania oraz stylów komunikacyjnych.

Menedżerowie wyższego szczebla

Podstawowym celem szkoleń i warsztatów dla menedżerów wyższego szczebla jest doskonalenie umiejętności osobistych oraz kształtowanie postaw i budowanie narzędzi
i sposobu pracy, które menedżerowie wyższego szczebla chcą, aby stosowali ich pracownicy.

Zakres szkoleń i warsztatów:

  • Zmiana stylu zarządzania/praktyki przywództwa
  • Przekazywanie decyzyjności na niższe poziomy
  • Gospodarowanie czasem
  • Prezentacje strategiczne
  • Zarządzanie zmianą
  • Prowadzenie spotkań
  • Negocjacje wewnętrzne
  • Praca nad sukcesją

 

Menedżerowie średniego szczebla

Podstawowym celem szkoleń i warsztatów dla menedżerów średniego szczebla jest rozwój umiejętności niezbędnych do wpierania realizacji zadań kierowanych przez nich zespołów,
a poprzez to zwiększenie efektywności wyników całej organizacji.
Zakres szkoleń i warsztatów:

  • Szkolenie i instruowanie pracowników w procesie ciągłym
  • Budowanie zespołu
  • Motywowanie
  • Ocena pracowników
  • Delegowanie
  • Korygowanie zachowań
  • Przekazywanie trudnej informacji
  • Wyznaczanie zadań
  • Przekazywanie Informacji zwrotnej
  • Monitorowanie pracy
  • Zarządzanie konfliktem
  • Zarządzanie zmianą
  • Gospodarowanie czasem
  • Coaching menedżerski
  • Prezentacje i wystąpienia
  • Komunikacja interpersonalna w zespole
  • Prowadzenie spotkań
  • Kierowanie zespołem sprzedażowym
  • Account management
  • Negocjacje handlowe i zakupowe
  • Budowanie zaufania klienta
  • Zarządzanie Aktywną sprzedażą
  • Raportowanie w hierarchii
  • Zachowanie w eskalacji problemu

 

Początkujący menedżerowie
Podstawowym celem szkoleń dla początkujących menedżerów jest przygotowanie do pracy przyszłych lub młodych menedżerów poprzez przekazanie im nowych umiejętności oraz budowanie świadomości i odpowiedzialności niezbędnych dla dobrego szefa.
Zakres szkoleń i warsztatów:

  • Wyznaczanie celów dla pracowników
  • Publiczne wyrażanie opinii
  • Podstawy wystąpień publicznych
  • Komunikacja biznesowa
  • Delegowanie pierwsze kroki
  • Podstawy prowadzenia spotkań
  • Funkcje i skuteczność kary i nagrody
  • Wyrażanie uznania
  • Zwracanie uwagi, korygowanie, karanie
  • Argumentowanie
  • Wywieranie wpływu
  • Kierowanie małym zespołem sprzedażowym
  • Account management
  • Negocjacje handlowe i zakupowe
  • Budowanie zaufania

Osiąganie wyników przez każdego menedżera i cały jego zespół ujęte jest w czterech, wymagających równowagi w stosowaniu, obszarach:

Budowanie ambitnego i zaangażowanego zespołu - AMBICJA

 Ocena działań i kompetencji oraz ich doskonalenie – REFLEKSJA

Wyznaczania celów i dbania o ich realizację - CELOWOŚĆ

 Rozwijania kreatywności i przestrzeni dla pracowników – KREACJA

Management BOX wyróżnia się tym, że bilansuje i wyważa przyjmowane postawy, zachowania, style komunikacyjne. Przyczynia się do kreowania sylwetek nastawionych na rozwój własny i otoczenia. Sprawia, że osiąganie wyników indywidualnych i zespołowych jest pewniejsze .

Model ten można także wykorzystać do efektywnego zarządzania komunikacją i relacjami:

  • REFLEKSJA – komunikacja, która buduje relacje i wspomaga w ocenie sytuacji
  • CELOWOŚĆ – komunikacja, która określa cel i efekty
  • KREACJA – komunikacja, która poszukuje nowych możliwości
  • AMBICJA – komunikacja, która buduje motywację i pociąga za sobą